Please use this identifier to cite or link to this item: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/999
Title: Los panoramas de servicio en supermercados como lugar de intercambio social
Authors: Bernal Rozo, Angélica María
Keywords: Comportamiento del consumidor
Mercadeo
Psicología ambiental
Servicescape
Recuperación de la atención
Psicología ambiental
Marketing
Comportamiento del consumidor
Issue Date: 2018
Publisher: Bogotá : Universidad Externado de Colombia, 2018
Abstract in Spanish: Este documento conceptual ofrece una revisión de la literatura en profundidad sobre temas servicescape de una variedad de disciplinas, tanto dentro como fuera de la comercialización, con el fin de avanzar en un marco lógico incorporado en el artículo seminal de Bitner (1992). También somete a consideración y análisis, cómo se perciben los retail tradicionales y los hard retail, a la luz de las características formuladas por diferentes autores.
Abstract: This conceptual document offers a review of the literature in depth on servicescape issues from a variety of disciplines, both inside and outside the commercialization, in order to advance in a logical framework incorporated in the seminal article by Bitner (1992). It also submits to consideration and analysis, how traditional retail and hard retail are perceived, in light of the characteristics formulated by different authors.
Description: 30 páginas : gráficos.
URI: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/999
Appears in Collections:ANA. Trabajos de Grado - Maestría en Mercadeo



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

}