Please use this identifier to cite or link to this item: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/395
Title: Plan estratégico de marketing Fundación Dejamos Huella
Authors: Gómez, Fabián Andrés
Parada, Rafael Leonardo
Keywords: Planificación estratégica
Análisis de mercadeo
Alimentos congelados
Plan Estratégico
Fundación
Marketing
Dejamos Huella
Mercadeo
Issue Date: 11-Aug-2017
Abstract: Es un trabajo enfocado en realizar un diagnóstico actual del producto y de la Fundación dejamos huella, y de este modo definir el plan de marketing adecuado para garantizar la buena penetración al mercado de comidas refrigeradas y la sostenibilidad de este a lo largo del tiempo garantizando que la empresa sea autosostenible
metadata.dc.description.abstractenglish: lt is a work focused on making a current diagnosis of the product and the Foundation leave footprint, and thus define the marketing plan to ensure the market penetration ofrefrigerated foods and the sustainability ofthis over time, ensuring That the company is self-sustaining and can develop its daily activities with peace of mind
Description: 58 páginas
URI: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/395
Appears in Collections:ABEBA. Trabajos de Grado - Especialización en Gerencia de Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AEA-spa-2017-Plan_estratégico_de_marketing_Fundación_Dejamos_Huella.pdfTrabajo de Grado2.35 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
AEA-spa-2017-Plan_estratégico_de_marketing_Fundación_Dejamos_Huella-Aut.pdfAutorización de publicación439.24 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.