Please use this identifier to cite or link to this item: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/306
Title: Relación entre top of mind de las marcas y reputación corporativa de las empresas
Authors: Morales Acevedo, Juliana Natalia
metadata.dc.contributor.role: Orozco Castro, Luis Antonio, director
Keywords: Análisis de mercadeo
Comportamiento del consumidor
Reputación corporativa
Top of mind
Reputación
Brand Equity
Recordación
Issue Date: Jul-2017
Description: 19 páginas
URI: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/306
Appears in Collections:ABEAA. Trabajos de Grado - Maestría en Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ANA-spa-2017-Relacion_entre_top_of_mind_de_las_marcas.pdfTrabajo de Grado563.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
ANA-spa-2017-Relacion_entre_top_of_mind_de_las_marcas-Aut.pdfAutorización de publicación168.73 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.