Please use this identifier to cite or link to this item: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/1879
Title: Estrategias para la articulación del desarrollo local y el marketing territorial en la comunidad de Suesca Cundinamarca
Authors: Betancourt Gutiérrez, Erika
López Meneses, Laura Paola
Advisor: Pareja López, Erika Andrea
Subjects: Comercio turístico - Suesca (Cundinamarca, Colombia)
Turismo - Suesca (Cundinamarca, Colombia)
Turismo - Administración - Suesca (Cundinamarca, Colombia)
Keywords: Suesca
Marketing territorial
Desarrollo endógeno
Comunidad local
Estrategias de desarrollo
Issue Date: 21-May-2019
Publisher: Bogotá : Universidad Externado de Colombia, 2019.
Abstract (Spanish): The territorial marketing strategy for the Suesca community at Cundinamarca, is supoorted under the line of research planning and management of tourism and responds to the need to identify the social potential and the own resources of the municipality for the positioning of the destination, in order to propose strategies to improve, not only its tourism development, but also local.
La estrategia de marketing territorial para la comunidad de Suesca, Cundinamarca, está sustentada bajo la línea de investigación planificación y gestión del turismo y responde a la necesidad de identificar el potencial social y los recursos propios del municipio para el posicionamiento del destino, con el fin de plantear estrategias para mejorar, no solo su desarrollo turístico, sino local.
Description: 139 páginas
URI: https://bdigital.uexternado.edu.co/handle/001/1879
Appears in Collections:BAA. Trabajos de Grado - Pregrado Administración de Empresas Turísticas y Hoteleras



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons